czwartek, 2 lutego 2012

Tłuste anioły i reszta...

Nie, nie oszalałam ani nie zmieniłam tematyki rysunków... po prostu tak miał ten rysunek wyglądać – miał przedstawiać dwa małe anioły ( tak tematyka „bardzo” w moim klimacie xD ) Miałam bardzo mało czasu na narysowanie go ( bo w sumie jedno południe nie licząc nocy ;P ) dlatego też posiłkowałam się farbami przy wykańczaniu go...  






 

A to już bardzo stary rysunek pociągu ( wygrzebany z jakiegoś szkicownika )   Rysowałam go jako „dodatek” do planszy na obronę pracy inż. 
   

 

2 komentarze:

  1. Kokos... najzwyczajniej w świecie mnie zatyka widząc nowe stuffy, rzadko tak się dzieje, nawet moi mistrzowie z DA jak coś wrzucają to rzadko tak mnie zatykają. Jesteś jednym z niewielu rysowników, włączając w to twórców mych kochanych tytułów mangowych, co jest w stanie sprawić, że na dłużej zatrzymuje się przy ilustracji by dopatrzeć się detali, pomyśleć nad kreską, oblukać każdy szczegół. W aniołach podoba mi się to wykończenie farbami, są pięknie wycieniowane choć to i nie moja bajka XD Co do pociągu... aż serce mi zabiło szybciej, kreska po kresce można by się wpatrywać, coś pięknego. Jakoś kojarzy mi się teraz twoja kreska (może przez cieniowanie tuszem) z rysunkami twórcy Berserka tzn. różnicie się ale oboje sprawiacie że delektuje się każdym detalikiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa, że takie aniołki to też nie moja bajka xD ( takie sobie życzyła osoba dla której je rysowałam) Pociąg to stary rysunek jest , ja tam widzę masę niedociągnięć ( mam wrażenie, że teraz zrobiłabym to wszystko zupełnie inaczej. Tak w ogóle to wymyśliłam sobie ostatnio, że będę dawała na bloga to czego albo nie będę kończyła albo jakoś mi nie będzie pasowało do galerii albo właśnie będzie po prostu stare : ) Zresztą blog jest o tyle dobry, że nikogo nie zarzucam tego typu rysunkami tylko jak ktoś ma chęć to zobaczy a jak nie to oleje i pójdzie dalej : ) Bo na dA to ludziom się pojawiają w nowododanych itp. i niby jest tam jakaś presja mała ...
      Dziękuję bardzo za odwiedziny : >

      Usuń