niedziela, 21 sierpnia 2011

Coś na początek

Witam serdecznie. Założyłam niniejszego bloga z myślą o zamieszczaniu tu moich szkiców oraz nieskończonych rysunków (takich w trakcie powstawania).Nie mam się zamiaru tu rozpisywać na ich temat bo moje zdolności pisarskie są równe zeru a i pewnie nie miałabym za bardzo co o nich pisać. Będę więc zamieszczać co jakiś czas w postach kolejne lepsze czy gorsze rysunki ;) Poniżej widoczny jest rysunek samuraja. W wersji szkicowej ( która nie była nigdzie zamieszczana, bo właśnie jest tylko szkicem ) oraz w wersji finalnej poprawionej tuszem i akwarelami.







3 komentarze:

  1. No i nareszcie mój głód na twoje nowości zostanie mam nadzieję zaspokojony! Będę wyczekiwała cierpliwie wszelkich updejtów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, no mam nadzieję, że nie będę wstawiać i z częstotliwością z dA xD
    Dziękuję za pierwszy komentarz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te Twoje luźne, spontaniczne szkice są własnie bardzo fajne! Nie trzeba zawsze wszystkiego wykańczać, bo bywa, że wtedy obrazek traci swój urok i lekkość.

    OdpowiedzUsuń