sobota, 14 listopada 2015

Test nowych promarkerów i szkicownika

Tak jak w tytule w ramach testu nowych promarkerów oraz szkicownika szybki prosty rysunek, taki trochę old school mi wyszedł xD
Szkicownik Canson A5 200gr. (zakup poleciła mi AnnAquamarine) Podobno do różnych zastosowań więc zaryzykowałam promarkery. Rysuje się całkiem dobrze, jedyny mankament to, to że trzeba używać konturu w rysunku bo na krawędziach tusz z markerów lekko się rozlewa... Ogólnie cieszę się z zakupu, całkiem przystępna cena oraz ilość i jakość kartek to plusy.
Dodatkowym szaleństwem były nowe promarkery. Oczywiście trzeba było przetestować nowy zakup : )

2 komentarze:

  1. Dawno nie zaglądałem do Ciebie na bloga, a tu kolejne takie świetne prace. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe też dawno na swojego bloga nie zaglądałam : D
      Wyszło trochę bardziej kolorowe niż zazwyczaj ; d
      Dzięki za odwiedziny !

      Usuń